Павлівська громада
Волинська обл., Володимирський р-н
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Проект рішення про бюджет Павлівської територіальної громади на 2021 рік

Дата: 01.12.2020 10:54
Кількість переглядів: 585

Фото без описуФото без описуФото без опису

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фото без опису

 

УКРАЇНА

ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ ІВАНИЧІВСЬКИЙ РАЙОН

ПАВЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

 

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка до проекту рішення Павлівської  територіальної громади

„Про бюджет Павлівської територіальної громади на 2021 рік”

 

Проект рішення територіальної громади «Про бюджет Павлівської територіальної громади на 2021 рік» підготовлено відповідно до положень Бюджетного кодексу України з урахуванням змін, запропонованих законопроєктом 4100-д, прийнятих у другому читанні, проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», поданому Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України, основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2021–2023 роки, схвалених постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 671.

 Проект рішення сформовано з урахуванням Типової форми рішення про місцевий бюджет, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 03.08.2018 № 668 зі змінами, та підходів щодо кодування бюджетних програм, визначених наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 зі змінами.

 

Соціально-економічний стан  територіальної громади та хід виконання бюджету у поточному році

 

Павлівська територіальна громада розташована на півдні Волинської області. Від центральної садиби с. Павлівка до м. Луцьк 75 км., а до смт. Іваничі 8 км. Недалеко знаходяться міста Володимир-Волинський (30 км), Нововолннськ (28 км ), Горохів (30 км), Сокаль (22 км.) та смт Локачі (18 км.).

Основні вантажопасажирські перевезення здійснюються через залізничну станцію Іваничі. До національної автомагістралі Н-17 Львів-Радехів-Луцьк 30 км. До аеропорту «Луцьк» 90 км.

 На території Павлівської громади домінує робота в сільському, лісовому та рибному господарстві, значно меншою мірою - у сфері освіти, промисловості, роздрібній торгівлі. У громаді функціонує відносно невелика кількість підприємств. Також на місцевому ринку праці функціонує самозайнятість - робота у індивідуальних господарствах, дрібна роздрібна торгівля вирощеними сільськогосподарськими продуктами - овочами, фруктами, молокопродуктами.

Мережа закладів освіти на сьогодні є оптимальною та пристосованою до потреб населення. Однак, у зв’язку із зменшенням учнівського контингенту потребує оптимізації.

Найбільша площа земель у користуванні товаровиробників є у ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» 1210,21 га - землі передані в оренду власниками земельних часток (паїв) та не витребувані земельні ділянки. ПП «Вільна Україна-Р» орендує земельні ділянки у громадян площею 760,51 га, фермерське господарство «Агроінвест-Топилище» 592,71 га, фермерське господарство «Урожай Плюс» 454,3 га. Одноосібно ведуть господарство власники земельних часток (паїв) на площі 2660,85 га. Для ведення рибного господарства в оренді ПСГП «Павлівська риба» П.Г. Сарабуни перебуває 201,11 га.

Павлівська сільська рада порівняно небагата на родовища корисних копалин, але найбільш екологічно чиста. У надрах сільської ради виявлені запаси торфу глибиною залягання 6-8 метрів, які зосереджені, в основному, в масиві біля села Трубки в заплаві річки Стрипа, на північ від села Переславичі. Значна частина запасів залягає на південь від села Топилище.

На території Павлівської гпромади є також ознаки запасів піску, але поки що вони не добуваються.

Землі лісогосподарського призначення займають площу 3238,79 га. Павлівське лісництво ДП «Володимир-Волинського лісомисливського господарства» користується землями на площі 3069,0 га.

Водні ресурси громади мають значний нереалізованій потенціал і можуть служити основою для рибогосподарських потреб, створення рекреаційних зон короткочасного відпочинку. Землі під водою займають площу 387,95 га. Для ведення рибного господарства, а також для культурно-оздоровчих цілей передано в оренду земельні ділянки з розташованими на них водними об’єктами 166,0 га.

На території громади в басейні річки Західний Буг розміщене озеро Павлівське. Площа водного плеса 30,8 га, максимальна глибина 8,2 м. До поверхневих вод відносяться також болотні масиви, площа яких займає 407,7 га. Заболоченість території сільської ради становить 2,6 %.

На території сільської ради функціонують ТЗоВ «Вільна Україна – Агро-Р», ТОВ «Старий Порицьк» та «Порицьке»,  ВАТ «Павлівський пивзавод», ДПАФ «Луга Нова», ПП «Павлівська риба», АЗС, фермерські господарства: «Урожай плюс», «Агроінвест-Топилище», «ЛУГА», ДП АФ Луга Нова, одноосібні фермерські господарства Покиньбороди П. Г., Парадухи Б. М., Обштир О. В.

Газопостачання – централізоване (крім сіл Переславичі, Трубки, Милятин та Грушів), на базі використання природного газу високого, середнього та низького тиску протяжністю 99 км.

Водопостачання – для споруд громадського та виробничого призначення – індивідуальне, для садибної забудови – від артезіанських свердловин.

Найбільшою бюджетоутворюючою установою на території Павлівської ОТГ є ТОВ «Старий Порицьк». Це сучасне сільськогосподарське підприємство, метою створення якого є ведення та розвиток органічного виробництва. Господарство здійснює свою діяльність у двох основних напрямках: молочне тваринництво та рослинництво. Завдяки впровадженню на підприємстві сучасних технологій та суворому контролю на всіх етапах виробництва досягнуто найвищих показників якості продукції.

Велике значення на підприємстві приділяють утриманню  поголів’я ВРХ. Щоб забезпечити дотримання вимог органічних стандартів тварини утримуються безприв'язно як боксовим методом, так і на глибокій підстилці,  в новому,  побудованому за сучасними вимогами, тваринницькому комплексі. Завдяки безконтактному доїнню через сучасний доїльний зал вдалося отримати  молоко гатунку  – “Екстра”. В 2016 році на підприємстві запрацювала власна переробка молока. Відтепер ТОВ “Старий Порицьк” радує органічним сиром з невеличкої сироварні. Використання традиційних рецептур та контроль на кожному етапі виробництва, дозволяє забезпечити найвищу якість та відмінний смак продукту.

В умовах дії карантинних заходів та обмеження економічної активності

суб’єктів господарювання, пов’язаних з поширенням коронавірусної хвороби,

за січень–листопад 2020 року бюджет громади за доходами загального фонду

(без врахування міжбюджетних трансфертів) виконаний на 101,49 відсотка.

Незважаючи на вплив негативних факторів на наповнення бюджету

починаючи з третього кварталу цього року зберігається тенденція до

підвищення рівня виконання планових показників надходжень бюджету.

Обсяг власних надходжень до бюджету і отримані трансферти з державного бюджету та обласного забезпечили належне функціонування установ та закладів соціально-культурної сфери області, що утримується за рахунок місцевих бюджетів, що, в свою чергу, сприяло стабільності соціально-економічної ситуації в громаді.

Не зважаючи на проблеми у забезпеченні надходжень до бюджету у поточному році забезпечено нормальну роботу установ та організацій бюджетної сфери регіону та проведено соціально важливі видатки.

 

Прогноз бюджету об’єднаної територіальної громади на 2022-2023 роки

 

Процес середньострокового бюджетного планування на два наступні за

звітним періоди регламентовано Бюджетним кодексом України. Пунктом 49 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України установлено, що положення статті 75 (в частині складання прогнозу місцевого бюджету) та статті 75-1 цього Кодексу (щодо порядку складання і

затвердження прогнозу місцевого бюджету) застосовуються з 1 січня 2020 року.

Починаючи з формування бюджетів на 2021 рік місцеві фінансові органи,

як і Міністерство фінансів України, мали перейти до середньострокового

бюджетного планування та складати прогноз місцевого бюджету – документ

середньострокового бюджетного планування, що визначає показники місцевого

бюджету на середньостроковий період і є основою для складання проекту

місцевого бюджету.

Враховуючи складну фінансову ситуацію, спричинену розповсюдженням

короновірусної інфекції COVID-19, Законом України від 13.04.2020 № 553-IX

визначено, що тимчасово, до 1 січня 2021 року, норми частини першої статті 75

щодо прогнозів місцевих бюджетів та статті 75-1 цього Кодексу не

застосовуються.

Разом з тим, відповідно до особливостей складання розрахунків до

проєктів бюджетів на 2021 рік, повідомлених листом Міністерства фінансів

України від 14 серпня 2020 року № 05110-14-6/25094, бюджетна політика у

середньостроковій перспективі залежатиме від подолання наслідків поширення

гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом

SARSCoV-2 y світі та Україні.

Враховуючи значну частку трансфертів з державного бюджету у

загальному ресурсі бюджету, індикативні показники доходів та

витрат бюджету на середньостроковий період можуть бути розраховані лише після здійснення розрахунків міжбюджетних трансфертів на

2022-2023 роки на державному рівні.

Відповідно до згаданого вище листа Міністерства фінансів України,

державна бюджетна політика на 2021-2023 роки щодо місцевих бюджетів та

міжбюджетних відносин буде спрямована на удосконалення міжбюджетного

регулювання, зміцнення фінансової спроможності місцевих бюджетів,

підвищення прозорості та результативності використання бюджетних ресурсів

в умовах створення дворівневої системи міжбюджетних відносин.

Протягом 2021-2023 років держава продовжуватиме надавати підтримку

для реалізації інвестиційних програм та проектів регіонального розвитку за

рахунок державного фонду регіонального розвитку.

Горизонтальне вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів

здійснюватиметься відповідно до положень статей 98-100 Бюджетного кодексу

України. Основним завданням органів місцевого самоврядування на

середньострокову перспективу при складанні видаткової частини місцевих

бюджетів залишається питання врахування в першочерговому порядку потреби

у коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов

оплати праці і розміру мінімальної заробітної плати та на проведення

розрахунків за електричну і теплову енергію, водопостачання, водовідведення,

природний газ і послуги зв’язку, що споживаються бюджетними установами.

Бюджетна політика на період 2021-2023 років в громаді спрямовуватиметься, у першу чергу, на забезпечення стабільності фінансування соціальних витрат, пов’язаних з виплатою заробітної плати працівникам бюджетної сфери, реалізацією соціальних гарантій і соціального захисту вразливих верств населення, забезпечення гідних умов життєдіяльності для кожного громадянина.

Разом з тим, надзвичайно важливим у цьому періоді має стати збільшення інвестиційної складової місцевих бюджетів, підтримка економічного зростання, оновлення закладів бюджетної сфери та соціальної інфраструктури, стимулювання переходу до інноваційно-інвестиційної моделі розвитку, реалізація державних структурних реформ у бюджетній сфері та економіці, зокрема, у медицині, освіті, житлово-комунальному господарстві.

 

 

Міжбюджетні відносини на 2021 рік

 

Загальний обсяг фінансового ресурсу, що передається місцевому бюджету у вигляді міжбюджетних трансфертів з державного та обласного бюджету, загального фонду у 2021 році складе 52 016,221 тис. грн.

Загальний обсяг фінансових ресурсів бюджету  територіальної громади з урахуванням трансфертів з державного, обласного бюджетів та власних доходів складе у 2021 році 75 710,131 тис. гривень.

У доходах бюджету об’єднаної територіальної громади враховані наступні види міжбюджетних трансфертів з державного та обласного бюджетів:

- базова дотація – 12 087,500 тис. грн

- додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я – 645,490 тис. грн

- освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам –
38 457,500 тис. грн

-  субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 781,200 тис. грн);

- субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 44,531 тис. грн.

Як і у попередніх роках, кошти освітньої субвенції у 2021 році будуть

спрямовуватися виключно на оплату праці з нарахуваннями педагогічних

працівників загальноосвітніх навчальних закладів, на здобуття повної загальної

середньої освіти учнями.

У загальному обсязі освітньої субвенції враховано окремо видатки на оплату праці педагогічних працівників:

- інклюзивно-ресурсних центрів;

- загальноосвітніх навчальних закладів.

Згідно з вимогами Бюджетного кодексу України, додаткова дотація на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я спрямовується на видатки навчальних закладів крім видатків на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників та видатки закладів охорони здоров’я з оплати комунальних послуг і енергоносіїв.

Як і у 2020 році, така дотація надаватиметься для обласних бюджетів з подальшим розподілом між місцевими бюджетами області. Розподіл додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я здійснюється між місцевими бюджетам у порядку, визначеному обласними державними адміністраціями, та затверджуватиметься рішенням про обласний бюджет.

                 У бюджеті 2021 року залишається діюча система горизонтального вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів через надання базової дотації місцевим бюджетам та вилучення реверсної дотації до державного бюджету.

 

 

 

Доходи бюджету територіальної громади

 

Розрахунок доходів бюджету територіальної громади на 2021 рік здійснено з урахуванням поточної економічної ситуації, що склалася внаслідок поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARSCoV-2.

Розрахунок доходів бюджету територіальної громади на 2021 рік здійснено з урахуванням тенденцій надходжень платежів у минулих роках, оцінки виконання бюджету у поточному році, розрахунків, наданих Головним управлінням Державної фіскальної служби України у Волинській області. У розрахунках враховано зміни до бюджетного та податкового законодавства, які наберуть чинності з 1 січня 2021року.

Обсяг доходів бюджету об’єднаної територіальної громади на 2021 рік з урахуванням трансфертів становить 75 710,131 тис. грн. в тому числі за:

  • загальним фондом – 74 220,111 тис. грн.;
  • спеціальним фондом – 1 490,020 тис. грн.

Обсяг доходів загального фонду бюджету  територіальної громади на 2021 рік (без урахування офіційних трансфертів) визначений у сумі 22 203,890 тис. грн. Одним із основних бюджетоутворюючих джерел наповнення дохідної частини сільського бюджету є податок та збір на доходи фізичних осіб. Даного податку заплановано в сумі 12 085,000 тис. грн.

 Надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) на 2021 рік визначено в розмірі 552,000 тис. грн.

Прогнозні показники надходжень акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів складає 257,900 тис. грн.

Податок на нерухоме майно заплановано в сумі 270,0 тис. грн.

Надходження від земельного податку з юридичних осіб на 2021 рік заплановано в розмірі 200,0 тис. грн.

 Орендна плата з юридичних осіб запланована на 2 311,490 тис. грн.

Земельний податок з фізичних осіб на 2021 рік заплановано в розмірі 780,000 тис. грн.

Розрахунок по сплаті орендної плати з фізичних осіб на 2021 рік передбачаються надходження 570,000  тис. грн.

Єдиний податок з юридичних осіб на 2021 рік прогнозовано в сумі 10,000 тис. грн.

Розрахункові показники по єдиному податку з фізичних осіб на 2021 рік встановлені в сумі 2 000,000 тис. грн.

Надходження єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, очікується в сумі 2 960,000 тис. грн.

В структурі неподаткових надходжень  найбільші поступлення очікуються від адміністративного збору та платежу, доходів від некомерційної господарської діяльності  та складає 206,500 тис. грн.

 

Обсяг надходжень спеціального фонду сільського бюджету складають 1 480,020 тис. грн. це надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством та 10,0 тис. грн. – цільові фонди.

Видатки бюджету

об’єднаної територіальної громади

 

         Проект бюджету територіальної громади на 2021 рік за витратами складено відповідно до вимог програмно-цільового бюджетування на підставі поданих головними розпорядниками коштів бюджету бюджетних запитів. При здійсненні розрахунків витрат на заробітну плату працівників установ, що утримуються за рахунок коштів бюджету, враховано розмір мінімальної заробітної плати, який з 1 січня 2021 року має становити 6 000 гривень на місяць, з 1 грудня 2021 року – 6 500 гривень на місяць та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 1 січня 2021 року 2 670 грн, з 1 грудня 2021 року – 2 893 гривні.

Ріст середньозваженої мінімальної заробітної плати у 2021 році складе 25

відсотків. При формуванні окремих видатків соціального характеру враховано

прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня

2021 року – 2189 гривень, з 1 липня – 2294 гривні, з 1 грудня – 2393 гривні.

При формуванні проекту бюджету видатки на оплату енергоносіїв і комунальних послуг розраховані з урахуванням очікуваного споживання до кінця 2020 року, діючих цін і тарифів, особливостей кожного закладу, у тому числі і щодо проведених заходів з енергозбереження.

У середньому видатки бюджету на оплату енергоносіїв і комунальних

послуг заплановані на рівні витрат, врахованих у бюджеті поточного року з

урахуванням змін.

Витрати на поточне утримання установ передбачені виходячи з

обмежених фінансових ресурсів бюджету та з врахуванням потреби

забезпечення належного рівня роботи бюджетних закладів та здійснення ними

відповідних суспільних функцій на мінімально необхідному рівні.

Фонд оплати праці працівників установ і закладів бюджетних галузей за загальним фондом враховує виплати за посадовими окладами, доплати і надбавки обов’язкового характеру, інші виплати, передбачені чинним законодавством, не виконані вимоги п.4 ст.77 Бюджетного кодексу України в частині затвердження видатків на оплату праці.

З метою зменшення тимчасових касових розривів, що виникатимуть в процесі виконання бюджету затверджено  оборотний залишок бюджетних коштів бюджету у сумі 66,697 тис. гривень. Обсяг оборотного залишку коштів не перевищує граничного розміру у 2 відсотки планових видатків загального фонду, визначеного статтею 14 Бюджетного кодексу України.

        Для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та інших непередбачених видатків в бюджеті сформовано резервний фонд, який становить 20,000 тис. грн. і не перевищує одного відсотка від обсягу видатків загального фонду бюджету.

 

Павлівська сільська рада

 

Державне управління

 

         У бюджеті Павлівської сільської ради на 2021 рік видатки на виконання бюджетної програми «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місці ради (у разі її створення), міської селищної, сільської рад» заплановані у сумі 7 691,820 тис. грн. загального фонду. Видатки на виплату заробітної плати на 2021 рік обраховані в загальній сумі 5 904,590 тис. грн., нарахування на заробітну плату у сумі 1 299,010  тис. грн. У розрахунках враховано виплати за посадовими окладами, надбавки та доплати обов’язкового характеру. Показники видатків на розрахунки за енергоносії та комунальні послуги визначені в сумі 169,420 тис. грн., або 100% до потреби за діючими тарифами.

50,000 тис. грн. спрямовано на проведення місцевих виборів.

 

Освіта

 

У розрахунках по освітній галузі враховано зміни, що вносяться до чинного бюджетного законодавства з 1 січня 2021 року щодо джерел фінансування окремих видатків по галузі «Освіта».

Обсяг фінансування дошкільної освіти в сільському бюджеті визначено в сумі 7 016,110  тис. грн., в тому числі кошти загального фонду 6 816,110 тис. грн. та спеціального фонду в сумі 200,000 тис. грн.

Видатки на виплату заробітної плати працівникам дошкільної освіти на 2021 рік обраховані у загальній сумі 4 123,478 тис. грн., нарахування на заробітну плату 1 008,306 тис. грн. Не враховано матеріальну допомогу на оздоровлення.

У розрахунках враховано видатки на оплату праці згідно штатних розписів та тарифікації установ, надбавку педагогічним працівникам у розмірі 20% окладу. На продукти харчування передбачено кошти в сумі 919,040 тис. грн., в тому числі кошти загального фонду 719,040 тис. грн., 200,0 тис. грн. кошти спеціального фонду ( власні надходження бюджетних установ).

 На оплату енергоносіїв та комунальних послуг видатки враховані у повному обсязі та складають 875,386 тис. грн.

         Видатки на придбання продуктів харчування обраховані, виходячи із контингенту вихованців з урахуванням зростання споживчих цін та фактичних залишків на початок року.

                 Розмір вартості харчування дітей в закладах дошкільної освіти, дошкільному відділенні Старосільської початкової школи-філії Павлівського ліцею, НВК «ДНЗ-ЗОШ І ступеня» с. Самоволя (для дітей, які відвідують дитячий садок) в сумі 28 грн. З 01.01.2021 р. у закладах дошкільної освіти батьки або особи, що їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у розмірі 40 відсотків від вартості харчування на день. Звільняються в закладах дошкільної освіти від сплати за харчування дітей батьків або осіб, що їх замінюють:

1) у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах;

2) які є опікунами та виховують у сім’ях дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;

3)які мобілізовані або несуть службу за контрактом в зоні проведення антитерористичної операції,  демобілізовані, учасники бойових дій АТО;

4) які виховують дитину-інваліда;

5) діти із сімей, які опинились у складних життєвих обставинах (згідно акту обстеження комісією).

 Зменшено в закладах дошкільної освіти на 50% розмір плати для батьків: 

1) у сім’ях яких виховується троє і більше дітей;

2) які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сімям»;

 

 

На утримання загальноосвітніх шкіл в бюджеті сільської ради плануються видатки в сумі 50 708,976 тис. грн. , а саме

38 457,500 тис. грн.  за рахунок освітньої субвенції;

645,490 тис. грн. за рахунок додаткової дотації  з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я;

44,531 тис. грн. за рахунок субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції

970,000 тис. грн.  власні надходження шкіл;

10 591,455 тис. грн. за рахунок доходів сільського бюджету

Видатки на виплату заробітної плати на 2021 рік  обраховані в загальній сумі 37 475,377 тис. грн., нарахування на заробітну плату у сумі 8 544,621  тис. грн. У розрахунках враховано виплати за посадовими окладами, надбавки та доплати обов’язкового характеру, згідно штатних розписів та тарифікації установ, надбавку за підвищення престижності педагогічної праці працівникам у розмірі 10 відсотків посадового окладу. З 1 січня 2021 р. надбавка за підвищення престижності педагогічної праці в розмірі 20 відсотків посадового окладу встановлюється  учителям шкіл, в яких навчання в початкових класах здійснюється за стандартами Нової української школи. Не враховано матеріальну допомогу на оздоровлення та грошову винагороду.

Показники видатків на розрахунки за енергоносії та комунальні послуги визначені в сумі 2 409,477 тис грн., або 100% до потреби за діючими тарифами.

Розмір харчування на дітей закладів загальної середньої освіти, НВК «ДНЗ-ЗОШ І ступеня» с. Самоволя (для дітей, які відвідують школу) 1-11 класів з розрахунку 10 грн. (плюс сільськогосподарська продукція) на одну дитину вдень.

Розмір харчування на дітей-сиріт і дітей, які  позбавлених батьківського піклування 1-11 класів закладів загальної середньої освіти з розрахунку 15.00 грн. (плюс сільськогосподарська продукція) на одну дитину вдень.

Звільнено в закладах загальної середньої освіти від сплати за харчування дітей батьків або осіб, що їх замінюють із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»,  батьки яких мобілізовані, демобілізовані, загинули або поранені під час проведення антитерористичної операції, громадян України, які внутрішньо переміщені з тимчасово окупованої території, дітей-інвалідів, дітей-сиріт, дітей, які позбавлені батьківського піклування.

 Харчування вихованців ЗДО та учнів ЗЗСО з малозабезпечених сімей здійснювати тільки за довідками управління соціального захисту населення для осіб, яким призначено державну соціальну допомогу відповідно до Закону України  «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; дітей-сиріт та дітей без батьківського піклування відповідно  до розпоряджень голови райдержадміністрації та рішень суду, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах відповідно до посвідчення дитини інваліда, витягу із протоколу обласної ПМПК, дітей-інвалідів згідно посвідчення дитини-інваліда,  здобувачі освіти, батьки яких мобілізовані, демобілізовані, загинули або поранені під час проведення антитерористичної операції, громадян України, внутрішньо переміщених з тимчасово окупованої території -  згідно документів, що  посвідчують факт мобілізації, демобілізації , переміщення із  тимчасово окупованої території .

Вартість харчування у Грушівській початкові школі, Щенятинській початковій школі, ЗОШ І-ІІ ступеня с. Радовичі 7 грн. на одну дитину.

 

На утримання позашкільної освіти позашкільними навчальними закладами освіти спрямовано 310,970 тис. грн. Видатки на заробітну плату 223,508 тис. грн., нарахування 54,782 тис. грн. На оплату енергоносіїв та комунальних послуг видатки враховані у повному обсязі та складають 22,680 тис. грн.

На забезпечення виконання Комплексної програми розвитку освіти Павлівської громади на 2017-2021 року спрямовано 20,000 тис. грн.

На забезпечення функціонування Інклюзивно-ресурсного центру Павлівської сільської ради спрямовано 781,200 тис. грн. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами та 3,330 тис. грн. власних доходів.

 

 

Соціальний захист та соціальне забезпечення

 

На забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які нездатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю передбачено 2 744,999 тис. грн. (На утримання Центру надання соціальних послуг Павлівської сільської ради).

На організацію та проведення громадських робіт заплановано 3,660 тис. грн.

На реалізацію заходів цільової програми соціального захисту населення на 2017-2021 роки в сільському бюджеті заплановано 150,000 тис. грн., на виконання комплексної програми підтримки учасників АТО та членів їх сімей, та осіб, які проходять військову службу за контрактом на 2020-2022 роки 50,000 тис. грн.

 

Культура і мистецтво

 

На забезпечення діяльності бібліотек передбачено 822,976 тис. грн.. У видатках враховано заробітну плату в сумі 615,912 тис. грн., нарахування на заробітну плату 147,042 тис. грн. Не враховано матеріальну допомогу на оздоровлення.

Показники видатків на розрахунки за енергоносії та комунальні послуги визначені в сумі 31 922 тис грн., або 100% до потреби за діючими тарифами.

На утримання закладів будинків культури  передбачено 2 125,637 тис. грн..  з них 55,020 тис. грн. власних коштів клубних установ.

Видатки на виплату заробітної плати на 2021 рік  обраховані в загальній сумі 1 496,144 тис. грн., нарахування на заробітну плату у сумі 311,251  тис. грн. У розрахунках враховано виплати за посадовими окладами, надбавки та доплати обов’язкового, що відповідає вимогам чинного законодавства. Не враховано матеріальну допомогу на оздоровлення.

Показники видатків на розрахунки за енергоносії та комунальні послуги визначені в сумі 239,222 тис грн., або 100% до потреби за діючими тарифами.

 

Відповідно до Програми розвитку культури і мистецтва в Павлівській сільській раді на 2017-2021 роки виділено 50,0 тис. грн. на проведення заходів.

 

Фізична культура і спорт

Відповідно до Програми розвитку фізичної культури та спорту на 2019-2021 роки передбачено 30,0 тис. грн. на проведення фізкультурно - спортивних заходів.

 

Житлово-комунальне господарство

 

Відповідно до Програми соціально-економічного розвитку Павлівської сільської ради на 2017-2021 роки передбачено 658,555 тис. грн. для забезпечення благоустрою населених пунктів громади.

Відповідно до Комплексної програми підтримки індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» у Павлівській сільській раді на 2021 рік» на витрати, пов’язані з наданням та обслуговуванням пільгових довгострокових кредитів, наданих громадянам на будівництво, реконструкцію, придбання житла  спрямовано 10 % суми кредиту 6,900 тис. грн.

 

Економічна діяльність

 

        На здійснення заходів по землеустрою громади  спрямовано 30,000 тис. грн.

         На утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету передбачено 200,000 тис. грн.

На виконання Програми фінансової підтримки комунального підприємства «Житлово-комунального господарства Павлівської сільської ради»  спрямовано 125,000 тис. грн.

        На виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування передбачено 10,0 тис. грн. спеціального фонду.

       

Інша діяльність

 

На захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру для діяльності місцевої пожежної охорони спрямовано 561,768  тис. грн. На заробітну плату спрямовано 396,000 тис. грн., нарахування на заробітну плату – 87,120 тис. грн.

 

 

Відділ фінансів Павлівської сільської ради

 

У бюджеті Павлівської сільської ради на 2021 рік видатки на виконання бюджетної програми «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об`єднаних територіальних громадах» заплановані у сумі 846,230 тис. грн. загального фонду. Видатки на виплату заробітної плати на 2021 рік обраховані в загальній сумі 646,910 тис. грн., нарахування на заробітну плату у сумі 142,320  тис. грн. У розрахунках враховано виплати за посадовими окладами, надбавки та доплати обов’язкового характеру

 

Міжбюджетні трансферти

       Обсяг міжбюджетних трансфертів у видатках загального фонду визначено в сумі 642,000 тис. грн. Передача коштів проводитиметься відповідно до догорів про надання міжбюджетного трасферту.

                                  

 

 

Кредитування

 

Для надання довгострокових кредитів індивідуальним забудовникам житла на селі відповідно до Комплексної програми підтримки індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» у Павлівській сільській раді на 2021 рік» передбачено 50,000 тис. грн. коштів загального фонду.

      Не дивлячись на суттєве відволікання фінансового ресурсу, видаткова частина сільського бюджету на 2021 рік сформована на принципах концентрації ресурсів за напрямками, що забезпечують, у першу чергу, соціальну складову життя, розвиток і підтримку бюджетної сфери, посилення громадської безпеки на території Павлівської громади.

 

 

Начальник відділу                                                                          Л.А.Радзівіло

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь